maanantai 1. lokakuuta 2012

Asiakaspalveluhelvetti

Eilen täällä puhelinvaihde-kohteessa meinasin kyllä taas revetä.

Normaalipituisen vuoron aikana sitä monen vartijan pelkäämää asiakaspalvelua kyllä tuli joka tuutista siinä määrin, että kotiin päästyäni oli pakko ottaa pari tasoittavaa päivän päätteeksi.

Vuoron aikana sain taas puhelimitse pariinkin kertaan päätyä erinäisten naisihmisten haukuttavaksi kun en nyt voinut millään siksi henkilöksi muuttua jota he tavoittelivat. Sitten paikalle pörähti eräs itsepintainen ulkomaalaistaustainen mies, jonka asioita selvittäessä meni varmaan kaksi tuntia sekä lopuksi piti myöskin vahtia ettei tuo sama tyyppi hiiltynyt eräälle asiakaspalvelijalle kun hän siellä asioi.

Kolmas juttu oli sitten se että päädyin todella loogisesti erään tapahtuman jäljiltä laskuttamaan erästä miestä sellaisella kaupankin kassalta löytyvällä korttimaksupäätteellä. Ei se kovin vaikeaa ollut käyttää, mutta yhteen seikkaan se sitten tyssäsi. Joka tapauksessa tässä respassa olen huomannut että joka vuoro jolloin ilmaannun tänne niin ensinnäkin asiakaspalvelua ihan perinteisessä mielessä on luvassa ja paljon sekä se on sisällöltään aika irvokasta. Sitä usein miettii että miksi täällä edes toimitaan jonain vartijana, kun toimistoassistentin duuniahan tämäkin enimmäkseen näyttää olevan.

Kieltämättä kyllä päivät kuluvat nopeammin tällä tapaa. Täytyy vaan toki sanoa että nyt tuntuu aikamoisen alipalkatulta vääntää näitä hommia satanen lasissa.

Nyt taidan kuitenkin leikata tämän postauksen sisällöllisesti tähän. En jaksa kirjoittaa enempää.

Palaillaan asioihin noin sadan tunnin univelkojen maksun jälkeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti