En tiedä että mikä näitä ihmisiä oikein nykyään vaivaa. Tuntuu että vähintään joka toinen asiakaspalvelutilanne on sellainen missä joutuu tekemisiin jonkun epämääräisen mulkun kanssa joka onnistuu suurinpiirtein kaatamaan ulkona pyörivän rankkasateenkin sinun syyksesi.
Tällä kertaa asialla olivat iki-ihanan pyytettömät amerikkalaisturistit pariskunnan muodossa.
He halusivat Inva-WC:hen, jonka ovi täytyy käydä avaamassa täältä valvomosta käsin.
Menin paikalle ja avasin heille oven. Hetken päästä pariskunnan mies oli käynyt ilmoittamassa läheiseen respaan että vartija eli minä olin kuulemma lukinnut hänen vaimonsa vessaan.
Todellisuudessa tilanne oli sellainen että nainen oli itse mennyt vessaan ja iskenyt päälle vessan molemmat lukot. En saanut ovea auki kun tämä mummo panikoi vessassa ja kiinan muurin kokoinen lihava Jenkki-äijä sopersi vieressä kaikenlaista paskaa. Hysteerinen hajoaminen oli jälleen lähellä.
Yritin neuvoa naista vapauttamaan ylemmän lukon lukituksen sisältä päin, mutta nainen oli niin "upset" paikallista slangia käyttäen että vaan hölisi siellä jotain. Lopulta kuitenkin nainen avasi oven ja sitten alkoi mälkättämään minulle kuinka klaustrofobisen kamalaa ihan tilavassa inva-WC:ssä oli ollut.
Mies sitten säesti ja yritti vierittää syytä lukittautumisesta minun niskaani. Nainen itkuisena väitti ettei muka ollut koskenut ylempään lukkoon, mutta jos hän ei olisi siihen koskenut, niin ovi olisi auennut normaalisti.
Yritin pysyä näiden kahden vittumaisen Jenkin kanssa edes jotenkin ystävällisenä- olihan kyseessä sentään ulkomaalainen pariskunta. En kuitenkaan kyennyt taaskaan säilyttämään pokkaani erinäisten syytösten alkaessa lennellä näiden vittumaisten mulkkujen suusta, joten päädyin olemaan hiljaa. En sanonut heille mitään etenkään sen jälkeen kun äijä retiisin älykkyysosamäärällä varustettuna herjasi minua siitä että jos WC:n ovi menee kiinni niin miksen minä heitä siitä varoittanut.
Myönnän kyllä että mieleni teki herjata näitä kusipäitä aika rankasti takaisin. Todennäköisimmin olisin menettänyt työpaikkani, mutta ehkäpä se olisin vain pitemmän päälle tavoitekin tällaisilla kiitoksilla. On myös tosiasia että nyt viime aikoina näitä äärimmäisen vittumaisia asiakkaita on ruvennut ilmaantumaan tavallista enemmän, enkä suoraan sanoen ole kovin innoissani moisesta käänteestä.
Tuntuu edelleen tämän työn tiimoilta että ihmiset ovat ilkeitä ja piittaamattomia asiakaspalvelijoita kohtaan enemmän poikkeuksena kuin sääntönä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti